Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 14, 2013 21:09:31 GMT
Het land is nog rijp, de paden zijn lang, en steden doen er zijn opmars. HEt is het land van vele volkeren,elfen,dwergen, hobbits, tovenaars, en natuurlijk de mens. De vijf tovenaars beschermen deze wereld met al hun macht, al is het duister soms dichterbij dan ze denken...
Uitleg
Zoals wel doet vermoeden is deze RPG gebaseerd op de film reeks: Lord of the rings en The hobbit. Het is niet verplicht deze te kennen, al is wat voorkennis van Middle earth( nederlands, midden aarde) wel vereist. Dat je een beetje het landschap kent, en weet wat waar woont. In deze RPG kun je ook in verschillende dorpen wonen. Er zijn vreselijk veel dorpen in heel lord of the rings, hier gebruiken we alleen de belangrijkste! De tijd is zeg maar na het vernietigen van de ring. dus in principe leven ze zover mogelijk in vrede!
Je kunt wonen in:
Bags end ( balingshoek,The shire)
Het huis van elke hobbit. Hier wonen alle hobbits in rust, ver weg van de gevaren die middle earth kent.
Rivendel:
Het huis van de elfen. Het is gelegen in de bergen, en staat nog alle jaren onder leiding van Lord Elrond ( gespeeld door ......)
Minas Tirith
De witte stad, gelegen in de provincie Gondor. De belangrijkste stad voor de mensen. De koning van deze stad is: Aragorn ( gespeeld door....)
Erebor
De huis onder de berg. Na de draken aanvaal van meer als 100 jaar geleden, is het leven in deze stad terug gekeerd. De leider is: Thorin III Stonehelm (gespeeld door......)
Meedoen?
vul dan dit lijstje even in:
Naam: leeftijd: Ras/ soort: (hobbit, elf, enz.) Foto/uiterlijk: Woonachtend in welke stad? : ( uiteraard hoeft niet elke elf in rivendel te wonen) Extra:
Wie doen er mee?
Tovenaars: max 5 - - - - -
Rivendel: Lord Elrond: - Elrohir- Chantal - Elladan- Marloes - Serena - Cindy -
Erebor: Thorin III Stonehelm: - - - -
Bags end - - - - -
Minas tirith Aragorn: - Makial- Chantal - Nova- Ruka - Silvana Zenker - Cindy - Berilac Proudneck of Tuckborough- Chantal -
Overig( rondzwervend)
-
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 14, 2013 22:12:11 GMT
Naam: Elrohir leeftijd: 498 Ras/ soort: Half-elf Foto/uiterlijk: rechts op de foto Woonachtend in welke stad? : Rivendel Extra: Zoon van Elrond, en tweeling met Elladan
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 14, 2013 22:28:52 GMT
Naam: Elladan leeftijd: 498 Ras/ soort: half elf Foto/uiterlijk: links op de foto xD Woonachtend in welke stad? : Rivendel Extra: Zoon van Elrond, en tweeling met Elrohir
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 8:06:21 GMT
Naam: Silvana Zenker leeftijd: 19 Ras/ soort: halfelf, meer mens dan elf eigenlijk Foto/uiterlijk: Postuur van een elf en uiterlijk buiten de oren. Ze heeft blond haar met lokken bruin ertussen, bleke huid, helder blauwe ogen. Woonachtend in welke stad? : Minas Tirith Extra: Kleindochter van Lord Elrond, al is dit nooit openbaar geweest en weet Elrond het ook niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 11:19:34 GMT
Naam: Makial leeftijd: 200 Ras/ soort: onbekend, gedeeltelijk toch Necromancer. Foto/uiterlijk: Woonachtend in welke stad? : Minas Tirith Extra:hij is een achterkleinzoon van Sauron, echter is Makial hier niet bewust van en snapt ook niet waar de meeste krachten vandaan komen die hij bezit. Makial De jongen reed met zijn pikzwarte hengst over de straten van Minas Tirith. Hij wist niets van zijn afkomst, als baby was hij ter vondeling afgelegd bij mensen hier in Minas Tirith. Zijn felrode ogen, die echt slange ogen leken, keken om zich heen, terwijl een vermakelijke grijns rondom zijn lippen lag. Vele kenden Makial hier in Minas Tirith, voornamelijk door zijn opmerkelijke ogen, en zijn litteken, die door vele door de duivel hemzelf gegeven waren. Echter was het gewoon een Skinchanger die Makial aangevallen had, maar die Skin changer had het niet overleefd, dankzij Makial. Hij steeg af bij de bakker, en liep naar binnen, waarna hij 2 broden bestelde, voor hemzelf, en voor zijn pleegouders, wat overigens elfen waren. Bij makial kon je ook aspecten van een elf ontdekken, kijk naar zijn oren, die iets puntig waren, wat mensen, inclusief zijn pleegouders, deed vermoeden dat hij een half elf was. Echter het Necromancer deel, het deel van zijn grootvader, was iets wat mensen niet aan dachten, en ook volledig onbekend was. Ook oor hemzelf, want zoals erder verteld, hij was als vondeling afgelegd, e n zijn echte ouders wist hij ook niets van. Hij streek door zijn haren, terwijl hij de vrouw van de bakker betaalde en naar buiten liep met de twee verse broden. Hij keek even naar zijn zwarte hengst, die hij op de hals klopte, de roden in zijn zadeltassen deed, maar nog niet op steeg. Hij bekeek de mensen over de straten heen. Hij moest eerlijk zijn, en aardig, zoals hij opgevoed was, maar de laatste jaren werd dat steeds moeilijker, en hij vatte niet hoe het kon, hoe hij nu ineens de kracht had om mensen pijn te doen als hij dat beliefde. En als hij bloed zag.. de adreline die door zijn lichaam schoot was voor Makial overweldigend. HEt was een kant die Makial maar liever geheim hield, ook al had hij al goed 15 moorden op zijn naam staan. Soldaten zochten nog altijd naar de dader, en hij was het.. Hij slikte en wist dat hij spoedig Minas Tirith zou gaan verlaten, hij wou zijn afkomst weten, wie zijn vader was, wie zijn moeder. Hij wist dat hij misschien heel moeilijk antwoorden zou vinden, maar hij moest het proberen. De waarheid was moeilijk voor hem. Zijn moeder was een elf, zijn vader was half Necromancer, de eerste afstammeling van Sauron, waar hij de kleinzoon van was. Zijn vader leefde echter nog wel, maar die wist niet dat ie een zoon had. Zijn moeder had hem ook vroeger weggedaan voor bescherming, zij wou niet dat haar zoon zoals zijn vader werd. Maar dat dit iets onvoorkombaars was, had zij nooit voorzien. Want juist nu de oorlog over was begon Makial te veranderen...
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 14:30:46 GMT
Naam: Nova Leeftijd: 125 Ras/soort: Elf Uiterlijk: fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/261/8/f/img_2765_da_by_loolooz-d6mtlce.jpgWoonachtig: Minas Tirith? Extra: Haar ouders zijn vermoord toen ze klein was, maar ze heeft geen idee wie dat gedaan heeft. Nova: Haar blauwe ogen speurde de stad af, soms leek het wel alsof het allemaal niet vervelender kon. Vooral als ze kinderen zag die leuk konden spelen met hun ouders, met een zucht ging ze naar binnen om haar pijl en boog te halen. Vervolgens steeg ze op een wit paard om richting het bos te gaan. Natuurlijk gunde ze de kinderen wel een vader en een moeder, maar op sommige momenten had ze het daar erg moeilijk mee. In het bos stapte ze van het paard, ze spande een pijl in haar boog om vervolgens deze op een boom af te schieten. Een zucht, misschien dat ze hier weg moest, soms boorde de gedachte van haar ouders door haar gedachte. Misschien dat het niet goed was om hier te zijn. Ze liep op de boom om de pijl er weer uit te trekken en ze keek naar haar paard. "We gaan hier weg." Zei ze het dier dan ook, maar dat was niet bedoeld als dat ze dat meteen ging doen. Ze wist ook nog niet eens waar naartoe.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 15, 2013 17:36:31 GMT
Elladan
Elladan spande zijn boog en schoot de pijl die er tussen zat in het doelwit, hey het was altijd goed om te trainen. Al was je er nog zo goed in, het kon altijd wel ietsjes beter, tenzij je ongelofelijk waardeloos was en je de pijl nog geen eens een halve meter bij je vandaan kon schieten, je weet wel dat de pijl gewoon uit de boog valt, dan ben je naar Elladans mening ergens toch best sneu. Elladan woonde zolang hij zich kon herinneren al in Rivendel samen met zijn tweelingbroer en zus. Echter was zijn karakter zo verschillend, zelfs met die van zijn tweelingbroer, ze mochten misschien als twee druppels water op elkaar lijken, hun karakter was echter zeer verschillend en je moest ze dan ook eventjes mee maken voor je kunt bepalen wie wie is. Hij spande weer de volgende pijl in de boog en schoot deze weer op het doelwit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 17:49:41 GMT
Makial
Hij zuchtte terwijl Hij rustig door MInas tirith verder reed op zijn zwarte hensgt De stad bracht niet echt meer blijdschap voor hem, doordat de mensen de blijdschap niet meer uitstraalde. Hij snoof even de buitenlucht in, en stapte bij hun huisje van de hengst af en bracht de broden naar binnen. Hij glmlachte even naar zijn pleegouders, maar zei verder niets, Makial was al heel lang geleden gestopt met praten tegen hun. Sinds het moment dat de moorden begonnen praatte hij zeer weinig met iedereen, omdat hij toch diep van binnen ergens bang was dat hij te evil werd, en dat wou hij niet. toch wist hij dat hij zijn erfenis niet kon ontwijken, al besefde hij het zich niet doordat hij zijn achtergrond niet wist. Hij liep zonder wat te zeggen weer weg, en zag de trieste blik op zijn pleegmoeder haar gezicht, maar het was nu 200 jaar geleden, en ook Makial was volwassen geworden. Hij zuchtte en liep naar buiten, steeg op, en maakte voort naar de poorten van Minas Tirith en verliet de stad, waar hij net voor de bossen nog even stil stond, om nog een keertje om te kijken naar de stad. Niet etend of hij nu weg zou gaan, en vluchten, of hier blijven. Zijn geweten sprak hem momenteel enorm tegen.
Elrohir
Hij zat in de bossen net buiten Rivendel, op zijn favoriete plekje in de bomen, waar hij meestal zat al hij niet in de buurt was van zijn tweelingbroer, Elladan. In zijn handen had hij de pijl en boog liggen, en concentreerde zich op een hert dat stond te grazen op het kleine graslandje en schoot het met gemak neer, waarna hij uit de boom sprong en naar het hert liep. Hij sprak wat onverstaanbare woorden in het elfs en ontdeed dan het hert van zijn b=vacht en deed alles in een grote zak, waarmee hij terug ging richting rivendel en het daar afleverde. Hij zuchtte even en keek kort rivendel rond terwijl hij naar het balkon liep, het hoogste punt van Rivendel, en keek rustig rond of hij Elladan ergens zag.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 18:08:43 GMT
Nova:
Ze streelde door haar grijs blauwe haren heen en keek om toen ze haar paard een geluid hoorde maken. Maar toen ze omkeek, hoorde ze de hoeven van het beest al een richting op gaan. Met een zucht rende ze achter het beest aan, al bleef dit niet op de grond. Al snel sprong ze over wat laaghangende takken om hoger te komen als het dier en ze hoopte dat ze zo op het dier kon springen. Maar het ging niet helemaal zoals ze hoopte en haar lange haren wiegde als het ware mee op de wind. Het paard stopte en Nova fronste dan ook. Ze stond bij een zwart paard en Nova sprong dan ook van de tak af op de grond en keek naar de jongen die op het paard zat. "Sorry voor het gedrag van mijn paard." Zei ze rustig, natuurlijk had ze hem al vaker gezien. Hij had de vreemde ogen waar iedereen het altijd over had. Ze trok het paard terug en glimlachte naar hem. "Ga je weg?" Vroeg ze toen toch nieuwsgierig."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 18:38:46 GMT
Makial
Hij keek om toen hij geluiden hoorde en keek op toen hij een elfenmeisje hoorde en een wit paard bij de zijne kwam te staan, en zuchtte even terwijl zijn ogen even om zich heen keken, en daarna weer naar haar.'' Ja. mijn pad is niet langer hier.'' sprak hij met zijn zware, misschien iets wat demonische stem. Maar het waren de eerste woorden die hij weer sprak in een week tegen iemand, dus hij keek er zelf misschien ook wat raar van op, dat hij deze woorden tegen haar had gesproken, en waarom deed hij het. Zijn rode ogen flitsen iets wat over haar heen, en hij kneep even zijn vuisten een beetje samen aan de teugels en keek naar de andere kant op en wou zijn paard weer weg zetten van haar, maar iets in hem hield hem tegen, hield hem hier staand, bij dit meisje en haar paard. Hij snoof en zette met veel moeiete toch zijn paard over in stap. Hij wou niet nogmaals een moord plegen tussen de zovele die hij al gepleegd had. toch na een paar passen tond hij weer stil, en deed hij ijn hoofd weer wat opzij.'' waag het niet mij te volgen, of iets tegen de andere inwoners te zeggen.'' sprak hij nog met dezelfde demonische klank in zijn stem, en stapte nu weer voort.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 18:55:28 GMT
Nova:
Ze keek hem aan, het was niet zijn pad? Ergens kon ze dat wel begrijpen. Ze steeg op haar paard en met haar lichte ogen keek ze naar hem, vervolgens stapte hij aan? Zomaar, zonder nog verder wat te zeggen! Ze wilde net haar paard aansporen om te gaan lopen, maar hij stond al stil en zij wat. Dit zorgde voor een zucht, maar ze luisterde niet naar hem, althans, niet dat ze hem niet mocht volgen. Ze zorgde ervoor dat het paard langs hem stond. "Of het een, of het ander. Ik volg je en zeg niks tegen de inwoners. Of ik volg je niet en zeg wat tegen de inwoners." Ze glimlachte naar hem, ze bedoelde het niet slecht namelijk. "Waar is je pad nu dan?" Vroeg ze hem dan ook rustig, zij had geen idee van dat hij de moorden zou hebben gepleegd. Zij had ergens nog het idee dat het iemand van buitenaf was en dus was ze niet bang voor hem en kon ze enkel naar hem glimlachen. Haar blauwe ogen bleven op hem gericht en het witte paard bleef langs de zwarte lopen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 19:19:17 GMT
Makial
Hij snoof en hoorde hoe haar stem weer de stilte verbrak en hij snoof.'' Doe wat je wilt, maar val mij niet lastig als je leven je lief is.'' sprak hij en galoppeerde nu aan met zijn paard, hij had duidelijk geen zin in haar momenteel, nou ja hij had geen zij om zijn iets wat duistere kant open te gooien, om haar te vermoorden, en haar bloed vervolgens te zien, wat op hem in werkte als een soort drugs. Hij slikte terwijl hij wel merkte dat zijn paard flinke hoefafdrukken in de grond achterliet, maar hij geloofde niet dat iemand hem zou missen, en toch deed hem het diep van binnen pijn zo te vertrekken, maar bovenal, en dat was zijn Necromancer kant, voelde het goed om weg te wezen, en zijn lot te zoeken, zoals het behoorde.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 19:23:43 GMT
Nova:
"Wat?" Ze fronste en was dan ook niet van plan om werkelijk hem met die woorden weg te laten komen. Als haar leven haar lief was? Was hij wel helemaal normaal, haar paard leek haast blij te zijn dat deze achter het zwarte paard aan mocht rennen. Want het deed haar uiterste best om hem bij te houden, haar hoeven groeven diep in het zand terwijl Nova achter zijn hielen bleef. "Wat wil je daarmee zeggen?" Vroeg ze hem streng, hoopte dat het misschien ergens een stomme grap van hem was. Dus hij ging haar serieus vermoorden? Dat wilde ze nog wel eens zien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 19:51:01 GMT
Makial
Hij hoorde dat ze hem volgde en hj snoof terwijl zijn rode ogen vlammen leken te spuwen.'' Ga weg elf, ga alsjeblieft weg.'' sprak hij en keek haar aan.'' Ik wil er genoeg mee zeggen, 15 mensen dood, zelfde symptonen als de ander. Denk eens even aan mij.'' sprak hij en keek haar aan.'' Ik moet weten wat ik ben, waarom ik die moorden pleegde. waarom ik de afgelopen 50 jaar sinds de oorlog voorbij is zo veranderd ben,'' Sprak hij en je zag de opgen naar fel oranje schieten, de ogen van Sauron, zoals velen hem kende op de toren. En Minas Tirith lag het dichste bij Mordor, je kon het oog zien, als je tenminste in die tijd in de stad was. meeste elven kwamen toch na de oorlog naar Minas Tirith, dus je wist het niet. Hij bleef door galopperen en zei verder niets meer tegen haar. Het kon hem niets schelen of zij hem volgde, maar hij voelde wel zijn vuisten haast branden aan zijn teugels, alsof die zijn zwaard wouden pakken en naar haar uit wouden halen.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 19:57:55 GMT
Nova:
Ze hoorde zijn woorden en met een ruk aan de teugels stond het paard stil. Met haar grote blauwe ogen staarde ze hem na, hij had wat gedaan? Ze hadden gezegd dat hij veranderd was, maar hij had dit gedaan? Opnieuw spoorde ze het paard aan, hij wilde weten wat hij was en waarom hij veranderd was, hij wilde het dus niet helemaal? Ze stuurde haar paard weer achter de zwarte aan, al kon deze hem niet inhalen. Ze moest wachten totdat hij stilstond. Ze kon hem helpen, ervoor zorgen dat hij niet nog meer moorden pleegde. Ze kon nu toch niet meer terug en doen alsof ze van niks wist. Het was een grote last om zo rond te moeten lopen. Maar ook al kende ze hem niet, ze was niet van plan om hem werkelijk te gaan verlinken. Als hij er geen spijt van had, dan misschien. Maar dat was iets wat haar nog niet helemaal duidelijk was. In haar naïeve gedacht had ze het idee dat hij het niet wilde. maar het kon natuurlijk altijd anders zijn. "Laat me je helpen!" Riep ze dan ook, je kon geholpen worden als er ergens nog wat goed in je zat.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 20:12:41 GMT
Naam: Serena leeftijd: 350 Ras/ soort: halfelf Foto/uiterlijk: zoals elke elf eruit ziet ongeveer wit-blond lang haar en hele lichte blauwe ogen Woonachtend in welke stad? : Rivendel Extra: zus van Elrohir en Elladan, dochter van Elrond
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 20:20:39 GMT
Maliak
Hij hoorde dat ze hem alsnog achterna ging en hij gooide zijn paard om en stopte gewoon met een rotvaart en keek haar aan, met zijn ogen die inmiddels oranje waren geworden en leken te branden.'' Ga weg, elf. Ik weet jou naam nit, maar ik wil niet vechten, noch jou doden. Ik ben een gevaar voor iedereen. De oorlog had nooit mogen stoppen.'' sprak hij en keek haar aan.'' De vrede heeft mij ellende bezorgt. Ik reis af in de richting van Murkwood, en zoek daar de elven op. kijken of zij mij kunnen genezen, en anders reis ik naar mordor.. mijn hart lijkt altijd al naar mordor af te reizen..'' sprak hij en keek haar aan.'' maar jij verdwijnt. Ik wil niet nog meer bloed aan mijn vingers hebben, hetgeen wat er aan mijn handen al zoveel heeft gevloeid en mij gek gemaakt heeft.'' Zijn zware domonische stem bleef altijd hetzekfde, en leek alleen maar diepr te worden. Haast alsof je tegen een geest zat te praten.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 20:27:37 GMT
Nova:
"Nova." Sprak ze hem, toen hij haar vertelde dat hij haar naam niet wist, hij wilde niet met haar vechten, of haar doden. Dus waarom deed hij dan zo bot? Ze zuchtte dan ook, hij was een gevaar voor iedereen, zo bestempelde hij zichzelf in ieder geval. Maar hij leek het niet te willen. Hij ging kijken of ze hem konden genezen, of anders naar mordor? "Ik zie geen rede om weg te gaan." Sprak ze rustig. "Jij wil mij niet doden, ik wil niet dood. Jij kan hulp gebruiken en ik kan jou hulp geven." Het paard liet ze langs de zijne stoppen, maar omdat zij de andere richting als hem stond, waren ze dicht bij elkaar. Als hij echt zou willen, kon hij haar arm pakken en haar van het paard af gooien. Maar hij wilde het niet en ze vertrouwde erop dat hij dat niet zou doen. Ze hield niet van zijn stem, maar als er iemand voor kon zorgen dat hij in zijn reis niet meer zou doden, dan moest het op z'n minst geprobeerd worden. Zij kon dat proberen, al wist ze niet zeker of dat eigenlijk wel ging lukken. "Richting Murkwoord? Kom op dan." Een kleine glimlach zat er op haar lippen, ze hoopte dat hij gewoon hulp wilde accepteren. Maar ze bleef nog even wachten, zij zou hem volgen. Ze wilde hem niet het gevoel geven dat zij hem iets op wilde dringen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 15, 2013 20:37:36 GMT
Elladan
Elladan nam de pijlen uit het doelwit en deed ze terug in de koker die hij op zijn rug had waarop hij ook zijn boog over zijn schouder hing. Hij keek richting de brug waar hij tegen de rug aankeek van zijn broer, ja hij stond aan de andere kant. Elladan liep naar de brug toe en zo gauw hij naast Elrohir staat staat hij stil. 'Was je me al kwijt broertje' vroeg hij. Ondanks dat ze tweeling zijn is Elrohir toch wel een paar minuten jonger, dus dat maakt hem het broertje en daar is Elladan stiekem toch trots op, het gaf hem ook ergens het gevoel dat hij daardoor om een of andere reden de betere broer was, al waren er maar weinig in dat opzicht met hem eens.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 21:14:54 GMT
Maliak
Hij keek naar haar en knikte.'' nova.'' herhaalde hij even en keek naar haar.'' NOva ga naar huis. Deze reis is te gevaarlijk voor jou. Ik ken mijzelf niet meer, en ik wil jou er niet bij intrekken. Dit is mijn verleden, mijn afkomst. Het enige wat ik weet is dat mijn moeder een elf was, volgens velen, maar mijn vader.. Dat is het grote raadsel.'' Sprak hij en snoof even terwijl hijn zijn ogen sloot, waardoor, als je goed keek, zijn hele lichaam doorzichtig werd. Necromancer kracht.. Hij kon zichzelf een vorm aangeven, maar hij kon ook op gaan in rook, en zo mee gaan met de wind. ja hij leek meer op Sauron dan hij eigenlijk zou willen.'' Ik ga naar Mirkwood. Nova jijn gaat naar huis, en zegt dat je mij dood vond in de bossen. Mensen zullen zeggen dat de duivel is gestorven, maar dat maakt mij niets uit.
Elrohir
Hij lachte toen hij een stem hoorde en keek hem even aan voor een moment.'' Ja ik was je aan het zoeken.'' grapte hij wat en keek naar hem en draaide zich om naar hem toe.'' ik was jou altijd kwijt, Elladan.'' sprak hij en keek naar hem terwijl hij rustig met een glimlachje naar hem keek.'' Vaders tijd loopt hier te einde, heb je het al gehoord. Hij is van plan naar het westen te reizen, naar de onsterfelijke landen, samen met Arwen. Hij heeft mij ook gevraagd wat we doen, of we mee gaan of hier blijven bij Serena, bij ons zusje.'' sprak hij rustig en keek hem even serieus aan.'' Ik sluit me bij jou aan, Elladan, dat weet je.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 15, 2013 21:25:33 GMT
Nova:
"Waar ben je bang voor?" Ze keek hem met haar heldere ogen aan. "Jij wil me niet doden en als ik jou meer vertrouw, als dat jij jezelf vertrouwd. Dan denk ik dat jij degene bent die deze reis niet aan kan. Ik heb getraind voor iets, laat dat 'iets' dan dit zijn." Ze glimlachte licht naar hem. Ze bedoelde haar woorden niet verkeerd, maar ze wist dat je keuzes had. Als je een boog had met een gespannen pijl, kon je nog een keuze maken of je schoot of niet. Hij deed vreemd en ze slikte dan ook even. "Jij bent de duivel niet, niet iedereen denkt zoals de rest. Ik ken je niet, je zegt dat je moorden hebt gepleegd, maar ik wil je helpen. Accepteer de hulp. Je bent anders, klinkt anders en doet anders. Maar dat zorgt er ook voor dat je juist niet alleen moet zijn." Ze leek vastbesloten in haar besluit. "Ik kan mijn mond dichthouden, ik zal je niet storen, totdat jij me zegt of ik mag praten." Wanneer hij haar echt wat aan zou doen, dan ging ze misschien twijfelen over haar idee. Maar zolang hij dat niet deed. Was er niks aan de hand, ze kon niet iemand die hulp kon gebruiken de rug toe keren.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 15, 2013 21:43:44 GMT
Serena
Ze liep alweer wat rond in Rivendel. Ze mistte haar dochter en haar zoon. Ze had beide met dezelfde man gekregen, die was onlangs gestorven. Ze had hem altijd buiten Rivendel gezien, er net buiten zodat niemand hen zag. Haar kinderen had ze nooit aan Elrond laten zien, voor hem en haar broers zouden ze dus niet eens moeten bestaan. Ze ging rustig zitten en begroette af en toe iemand. Ze kende zo goed als iedereen hier nu al wel. Ze praatte wat met een vrouw die daarna ook weer door liep. Ze zuchtte even en sloot haar ogen. Wat had ze graag die man nog gehad, de vader van haar kinderen. Ze kende haar kinderen niet eens, en zij kende haar niet. Ze waren zo goed als ouderloos opgegroeid, enkel Jonathan had zijn vader gekend en had dan Silvana zelf verder opgevoed. Ze keek weer voor zich uit en streek over har armen. Ze wist dat haar vader binnenkort naar het Westen ging reizen, en ze wist niet of haar broers mee gingen of niet. Dat zag ze wel weer. Zij bleef hier, ze hoopte haar dochter en zoon ooit eens tegen te komen, haar kinderen die ze nooit had gezien buiten de bevalling. Ze glimlachte klein, dat waren mooie momenten geweest. Ze stond weer rustig op en keek weer rond. Misschien zag ze haar broers ergens. Die waren toch dicht bij elkaar meestal..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 15, 2013 22:07:45 GMT
Maliak
Hij snoof even en keek naar haar voor een moment.'' Ga weg Nova.'' sprak hij nogmaals, dit keer een stuk indringender dan eerst, en hij steeg van zijn paard af, en rok zijn zwaard.'' Ga weg...'' sprak hij en zwarte rook kwam rondom zijn lichaam te hangen, zonder dan Maliak het zelf eigenlijk doorhad dat hij in feite een Necromancer aan het worden was, en dat juist dat deel heel veel sterker was bij hem.... Hij keek haar aan.'' ga weg Nova, je bevind je in een strijd die jij niet moet leveren. Dot is mijn eigen struikelblok. En niemand, maar dan ook niemand anders kan mij hierbij helpen.'' sprak hij en zijn stem werd met de woorden die kwamen duisterder, en demonischer, en hij groeide nu zelfs, groeide groter dan bij in feite was. Hij gromde, terwijl hij volledig zwart begon te kleuren.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 16, 2013 10:07:20 GMT
Nova:
Ga weg… het leek iets wat hij enkel kon zeggen. Maar ze was niet van plan om zich zo snel van de kaart te brengen. Wat was er nou moeilijk om wat hulp te accepteren. Een strijd die ze niet moest leveren? Ze was alleen, wat maakte het haar uit welke strijd ze moest leveren! Toen hij van zijn paard af stapte, deed ze automatisch hetzelfde. Maar toen er zwarte rook van de jongen af kwam, hield ze toch even haar adem in. Waarom moest hij zo moeilijk doen? Als hij dingen zou accepteren, dan hoefde dit niet zo te zijn. "Natuurlijk." Ze had haar stem teruggevonden en ze steeg langzaam op haar paard. "Laat je vooral leiden door je duistere kant, Want als je werkelijk jezelf wil verliezen en geen hulp wil, dan is dat het beste wat je kan doen. Jezelf verliezen." Zei ze hem streng, natuurlijk bedoelde ze het eerste gedeelte sarcastisch. "Weet nog iemand anders van de moorden?" Haar blauwe ogen bleven naar hem kijken. Het was onbeleefd om weg te kijken, ze was bang. Maar ze liet dit niet merken. Ze was namelijk niet echt bang voor de dood. Ze had namelijk toch niet veel om voor te leven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 11:06:33 GMT
Maliak
Hij snoof, en door het feit dat zij zich niet snel bang liet maken, deed dat hem ook verkoelen, diep van binnen, waardoor hij weer begoon te krimpen, de rook langzaam verdween en hij richting zijn paard begon te begeven, in plaats van in de richting van Nova en hij slikte.'' Niemand weet van de moorden, ik praatte niet meer bijna sinds de moorden. Mijn pleegouders maken zich al zorgen om me. en daar baal ik van.'' prk hij maar keek haar nu niet aan, bleef met de rug naar haar toe zitten en draaide zijn hoofd slechts nu een kwartslag, terwijl hij slikte.'' Niemand kan mij waarschijnlijk helpen, mijn hart zoekt naar Mordor. '' sprak hij en slikte even.'' Nova, ik vraag me af in hoeverre jij me nog kunt helpen, en hoeveel ze me in Mirkwood nog kunnen helpen..'' sprak hij en draaide zichzelf nu helemaal bij, terwijl hij naar haar keek, met zijn felrode ogen.'' Ik ben trouwens Makial. Maar dat wist je vast al, aangezien mijn naam de straten van Minas Tirith behoorlijk verlicht soms.''
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 16, 2013 11:17:15 GMT
Nova:
"Iedereen die hoop heeft, kan geholpen worden." Sprak ze hem rustig toe. "Al moet je het dan ook werkelijk toelaten." Ze verweet hem niks, maar het leek haar dat hij gewoon bang was voor hulp. Zij was ervan overtuigd dat iedereen te redden viel uit de zwarte handen. Het was zo moeilijk om jezelf in duisternis te hullen, maar dat hoefde helemaal niet. Ze was blij dat hij weer 'normaal' was geworden. Haar blauwe ogen keken achterom, dan moest ze maar weer terug naar dat dorp. "Aangenaam, ik kende je naam niet. roddels hoef ik niet te horen." Ze glimlachte lichtelijk naar hem. Ze had wat dingen gehoord, maar was niet van plan dingen te geloven voordat ze deze zelf had ondervonden. "Je geheim is veilig bij mij. Veel succes op je reis, Makial." Met een trieste blik in haar ogen liet ze het paard omdraaien om in langzame stap terug te lopen. Ze had niet veel behoefte om snel terug te zijn, ze moest namelijk een hoop verwerken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 12:00:44 GMT
Makial
Hij luisterde naar haar woorden en zuchtte en keek naar haar nu .'' Nova, wacht.'' sprak hij nu vrijwel direct, al wist hij niet of het zou helpen en of ze zou stoppen.'' Je hebt gelijk, en ik weet het.'' sprak hij maar wist niet of ze nog zou omdraaien of hem überhaupt nog aan zou kijken. Hij slikte, en merkte het van binnen.. van binnen schreeuwde hij op hulp, en toch wees hij alle hulp weer af, van iedereen die hem wou helpen. keek nu, bhij was weggevlucht bij zijn pleegouders. Zijn pleegmoeder die hem wou helpen, ieder moment als hij weer ergens mee zat. Alsof ze zijn vaders kant wisten. Ze hadden wel gezegd, 'we weten dat je moeder een elf is.' maar dat was iets wat hij nooit wou geloven, ondanks zijn iets wat puntige oren.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 16, 2013 12:14:55 GMT
Nova:
Ze hoorde hem, waardoor ze dan ook meteen stopte. Ze keerde haar hoofd naar hem toe, al liet ze haar paard nog niet omdraaien. Ze had het idee dat hij namelijk nu terug kon stribbelen, hij zei dan wel dat ze gelijk had, maar dat wilde niet zeggen dat hij hulp aan zou nemen. In tegendeel zelfs, hij kon nog steeds zeggen dat hij er alleen vandoor zou gaan. Dus bleef ze zo zitten, keek hem met haar blauwe ogen rustig aan. Alsof ze wachtte op de rest van het verhaal. Maar Nova was blij dat hij het toegaf, dat ergens tussen de zwarte stukken er nog iets zat dat wist dat hij ergens hulp kon gebruiken. Uit wat hij haar allemaal verteld had, merkte ze dat hij waarschijnlijk geen afscheid had genomen. "Neem op z'n minst afscheid, Makial." Ze glimlachte naar hem, het was niet als een bevel bedoeld, noch als een tip. Ze zei het enkel omdat ze wist dat een afscheid soms alles kon betekenen. Zelf had ze nooit afscheid kunnen nemen van haar ouders, ze waren dood en er was niks wat ze daar tegen kon doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 16, 2013 15:23:11 GMT
Makial
Hij zuchtte en keek naar haar oor een moment.'' ik kan geen afscheid nemen. Ik ben bang dat ik ze pijn doe.'' sprak hij en keek naar haar terwijl hij zijn ogen sloot en zijn zwarte hengst richting haar liet stappen en haar aan keek.'' Dan houden ze me daar, en dan voel ik me weer verschrikkelijk.'' sprak hij rustig en keek haar nu in de ogen aan terwijl hij zijn paard naast haar halt hield.'' ga metme mee.. Jij lijkt mij te begrijpen..'' sprak hij en slikte even.'' maar ik ben niet verantwoordelijk voor mezelf..'' sprak hij nog snel erachter aan.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 16, 2013 15:39:46 GMT
Nova:
"Natuurlijk doe je ze pijn, maar door nu weg te gaan maakt dat er niet minder op." Ze hield niet graag dingen voor zich en zij wat ze dacht. Natuurlijk probeerde ze dit op een nette manier te doen. Want het bleef zijn keuze, als hij geen afscheid wilde nemen, dan was dat ook helemaal goed. Ze keek in zijn rode ogen, iets waar ze nog aan moest wennen. Maar ze glimlachte naar hem. Maar toen hij vroeg of ze mee ging, werd de lach voor het eerst breder en zag je zelfs haar tanden even. Ze sloeg haar ogen neer, waarna ze knikte. "Natuurlijk, Ik zal je graag vergezellen in je reis. Het enige wat ik begrijp is dat je het moeilijk hebt. Wat je verder bent? Dat gaan we gewoon uitzoeken." Nu keek ze naar hem op, je zag dat ze vastberaden was hem te helpen. Ze zou hem niet in de steek gaan laten, ze had teveel negatieve verhalen gehoord en ze wilde niet dat iemand nog verder de duisternis op ging zoeken.
|
|